loading...

محتوای حوزه امنیت و درب ضد سرقت

اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید، می دانید که امنیت کارمندان و موجودی کالا تا چه اندازه حیاتی است. ممکن است شما یک سیستم امنیتی و دوربین مدار بسته نصب کرده باشید تا از هرگونه ارتکاب احتمالی ی

شقایق بازدید : 83 سه شنبه 15 تیر 1400 نظرات (0)

اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید، می دانید که امنیت کارمندان و موجودی کالا تا چه اندازه حیاتی است. ممکن است شما یک سیستم امنیتی و دوربین مدار بسته نصب کرده باشید تا از هرگونه ارتکاب احتمالی یا جرایم دیگر مطلع شوید، اما آیا محیط بیرون از محل کار خود را تحت نظر دارید؟ پارکینگ ها، با همه ترددهای انسان و وسایل نقلیه، مناطقی هستند که ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است، با این وجود به عنوان آهن ربایی برای جرایمی از جمله توصیف: حملات خشن، ماشین سواری، سرقت و خرابکاری توصیف می شود. طبق آمار و ارقام 10% از جرایم املاک و خانه ها در پارکینگ ها و گاراژها اتفاق می افتد.

چرا باید از پارکینگ ها محافظت کرد؟

برای جنایتکاران، مکان های مخفی فراوان و خلوت پارکینگ ها بسیار جذاب است. این مجرمان یک فرصت اصلی را برای هدف قرار دادن مشتریان و کارمندان به طور یکسان در هنگام ورود و خروج به محل کار شما فراهم می کند. فرض این است که این منطقه تحت نظارت نیست و به همین علت به آنها امکان می دهد در حالی که شناسایی نشده اند مرتکب جرم شوند.

دوربین مدار بسته برای پارکینگ

اتومبیل ها را شدیدا تحت نظر داشته باشیم

مجرمان سرقت از اتومبیل های در باز را یک فرصت طلایی می دانند. اداره پلیس گزارش داد که حدود 99٪ اتومبیل هایی که قفل آن ها شکسته میشوند،  قفل آنها باز است. بیشترین وسایل سرقت شده از اتومبیل عبارتند از: کوله پشتی، پول نقد، سکه، کیف پول، وسایل الکترونیکی، جواهرات و هر چیز دیگری که ارزش آشکاری دارد. خارج از وسایل نقلیه بدون قفل، سارقان نیز چیزی را هدف قرار می دهند که اکثر مردم هرگز در مورد آن چیزی را هدف قرار نمی دهند. مبدل کاتالیزوری آنها. 

مبدل کاتالیزوری که برای کلیه اتومبیل ها و کامیون های ایالات متحده در سال 1975 تعیین شده است، با فلزات گرانبها مانند پلاتین، پالادیوم، رودیم یا طلا ساخته می شود. ادموندز گزارش داد که بسته به فلز مورد استفاده، سارقان میتوانند این فلزات را شکسته و قفل درب ماشین ها را باز کنند. حالا سوالی که پیش می آید این است که برای جلوگیری از این سرقت ها چه کاری می توان انجام داد؟

این نوع رفتار اهمیت فراهم آوردن محیطی را که مانع فعالیت مجرمانه می شود، توضیح می دهد. تعداد مکان های مخفیگاه مجرمان را محدود کنید، نور زیادی نصب کنید و منطقه را تماشا کنید. با این حال، استخدام یک نگهبان اختصاصی ممکن است از نظر مالی برای بسیاری از مشاغل کوچک امکان پذیر نباشد. تنها روش سازنده و مقرون به صرفه برای ایجاد محیطی ایمن در پارکینگ شما نصب دوربین های مدار بسته کاملاً مشخص است.

دوربین مدار بسته، بهترین وسیله برای جلوگیری از وقوع جرم

دوربین های مدار بسته پارکینگ ها می توانند در 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز نظارت بر تعداد زیادی از پارکینگ های شما را انجام دهند. داشتن دوربین مدار بسته امکان پاسخگویی به حوادث امنیتی را در زمان واقعی فراهم می کند و همچنین یک روش عالی برای جلوگیری از وقوع جرایم از ابتدا است. از آنجا که بیشتر جنایتکاران قبل از ارتکاب جرم منطقه را جستجو می کنند، داشتن دوربین های مدار بسته قابل توجه و با کیفیت بالا در پارکینگ انبار، مدرسه، مرکز خرید یا تولید یا سایر مراکز تجاری، می تواند مجرم را به حرکت در بیاورد. اگر در پارکینگ شما جرمی اتفاق افتاده باشد، با نصب دوربین مدار بسته در این مکان، می توان اطلاعات لازم را به پلیس ها داد تا شرایط را بهتر درک کنند. داشتن دوربین مدار بسته مناسب می تواند حتی بزرگترین پارکینگ را به منطقه ای بدون جرم تبدیل کند.

علاوه بر جرم، شرکت بیمه بزرگراه تخمین می زند که پارکینگ ها جایی هستند که حدود 20٪ از تصادفات رانندگی در آنها اتفاق می افتد. اگر در پارکینگ شما حادثه ای رخ دهد، داشتن یک سیستم دوربین مدار بسته به شما این قدرت را می دهد تا در صورت وقوع آن را ببینید و مقامات مربوطه را مطلع سازید. دوربین ها همچنین  به مقامات در تعیین آنچه اتفاق افتاده و اقدامات مناسب کمک می کنند. نصب دوربین مدار بسته مناسب در بخش شما همچنین از شما در برابر هزینه های سنگین حملات و دعاوی بیمه ای محافظت می کند.

دوربین مدار بسته برای پارکینگ

جمع بندی

دوربین مدار بسته نیاز ضروری تمام کسب و کارها و آپارتمان های مسکونی است، زیرا بیشتر حملات و سوء قصدهای مجرمان را خنثی می کنند. مجرمان وقتی ببینند که یک ملک مجهز به دوربین مدار بسته است، از دزدی خود منصرف میشوند، اما حتی اگر جرمی هم اتفاق بیفتد، با تصاویر دوربین مدار بسته می توان سارقان را شناسایی کرد.

برای کار با دوربین مدار بسته شما باید با مفاهیم آن به طور کامل آشنا باشید. پیشنهاد میکنیم که برای مطالعه درباره انواع دوربین مدار بسته، نحوه کار با آن و موارد دیگر به مقالات آموزش کاربردی هپنا مراجعه کنید. همچنین می توانید دوربین مدار بسته وایرلس، دوربین مدار بسته AHD و دوربین مدار بسته تحت شبکه را بهترین کیفیت و قیمت از سایت هپنا به صورت آنلاین خریداری کنید. 

منبع : omigo.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 2,145
  • بازدید کلی : 3,038